Followers

cemburu :(




comel kann pic nie ? mcm aku dgn dye tapi dye da de awek baru . aku jee belum ? bile laa ehh ? bile dye pergi lg buatkn aku sedih , iloveyousomuch ! haha jiwang kann da lme tersmpn di mnusuk kalbu nie . aku xnk berjauhan dgn dye laa . hmmm knp dye sggp lpzkn aku ? aku TAK NAK  !
bile dye dgn GF baru dye , aku sangat sangat JEALOUS ! tahu ta ? mcm mne niee , saket gilee ati aku ! bile kitee dpt date mcm dulu , kau da de yg baru . bole laa date kann ? aku cemburu , cemburu , cemburu ! ase mcm nk jerit satu dunia ! tahu ! sbb tuu aku lpskn kat BLOG KESAYANGAN AKU NIE ! haha -.-
weyh , aku sayang kau , aku xpnh benci kau ! knp ehh ? byk2 EX aku , kau la aku plg syg . wlaupown kau da de yg len .

aku ta snggup tgk org yg aku sayang , cnte besame dgn org len. #ececeh jiwang pulak aku nie -.-
kau untk aku bkn org len . puihhh ! mcm kau suami aku pulak kann nk mara kann ?
kalo bole aku nk smpn kau dlm bilik aku diamdiam ! aku still sygknn kauu !

penatlaa taip , makun jiwang plak aku nie . asyk post jiwang2 jee . mst korang bosan kankann ?
tapi blog aku kann, kau jgn nk sebokk . mmmuahhhh :*


sila LIKE , kalo anda suka :) saia amat hargai :)

No comments:

Post a Comment